ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Ποιός κατασκευάζει τα σκάφη Pioner??
Τα σκάφη Pioner κατασκευάζονται στη Νορβηγία από την εταιρία Cipax απασχολεί 90 εργαζόμενους. με έδρα το Bjorkelangen
60 χιλιόμετρα βόρεια του Όσλο. Η παραγωγή ανέρχεται σε 10000 σκάφη το χρόνο. που την κατατάσσει
στους μεγαλύτερους κατασκευαστές σκαφών στην Ευρώπη. Το 2003 έγιναν επενδύσεις μόνο για την
καινούργια μονάδα κατασκευής ύψους 1,5 δισ ευρώ. Η Pioner είναι πάντα πρωτοπόρος στην τεχνολογία .


Από τι υλικό είναι κατασκευασμένα τα σκάφη Pioner?


Τα σκάφη Pioner είναι κατασκευασμένα από γραμμικό πολυαιθυλένιο χαμηλής πυκνότητας.
Επίσης έχει προστεθεί στην πρώτη ύλη και σταθεροποιητής για την υπεριώδη ακτινοβολία.
Υπάρχουν πολλά είδη πολυαιθυλενίου για διάφορες χρήσεις. Η συγκεκριμένη μορφή
είναι η πιό εξελιγμένη και είναι πρακτικά αθάνατη. Ειδικοί επιστήμονες αναφέρουν
ότι η ζωή του υλικού κατασκευής ενός σκάφους Pioner είναι σχεδόν απεριόριστη!!!!!!!!.

 

Πως γίνεται και τα σκάφη Pioner μπορούν να είναι μονοκόμματα με χωρίς ραφές ενώσεις η κολλήσεις?

Τα σκάφη Pioner κατασκευάζονται με την μέθοδο roto-moulding. Το ανεξίτηλα χρωματισμένο πλαστικό σε σκόνη στο σωστό βάρος μπαίνει στο εσωτερικό του καλουπιού και μετα στον ειδικό φούρνο όπου εκεί το καλούπι περιστρέφεται με τέτοιο τρόπο ώστε το ρευστό πλαστικό να επικαθίσει στις επιφάνειες του καλουπιού. Φυσικά η διαδικασία είναι πολύ πιό πολύπλοκη από ότι φαίνεται και με την χρήση ειδικών εξελιγμένων κομπιούτερ που εγγυούνται σταθερότητα στην παραγωγή και στην ποιότητα. Χάρη σε αυτή την πρωτοποριακή μέθοδο τα σκάφη Pioner μπορούν να είναι με διπλά τοιχώματα και συγχρόνως στεγανα άρα και αβύθιστα.

 

Το υλικό κατασκευής χρειάζεται προστασία η βάψιμο?

Το υλικό κατασκευής δεν χρειάζεται καμμία προστασία από τις εξωτερικές συνθήκες και φυσικά δεν χρειάζεται βάψιμο διότι το χρώμα βρίσκεται στο ίδιο το υλικό όπότε σε όλο του το πάχος το υλικό έχει το ίδιο αρχικό χρωματισμό.

Το υλικό κατασκευής επιρεάζεται από βενζίνη η το πετρέλαιο?

Στό σκάφος όπως είναι φυσικό παντα έχουμε μαζί μας διάφορα καύσιμα. Η παρατεταμένη επαφή με βενζίνη η πετρέλαιο δεν επηρεάζει την αντοχή η τα χαρακτηριστικά του υλικού. ( Στα πολυεστερικά σκάφη και στα φουσκωτά η παρατεταμένη επαφή με τα παραπάνω είδη καυσίμων έχει άμεση επίδραση στην αντοχή του υλικού κατασκευής.

 

Πως επισκευάζεται ένα σκάφος Pioner μετά από ένα ατύχημα?

Πρώτα από όλα και αυτό είναι το πιό σπουδαίο στην ασφάλεια ενός σκάφους είναι η αντοχή του σε ένα κτύπημα (ξέρα, βράχια, αμμώδη ακτή κλπ.) Δοκιμές έχουν αποδείξει ότι ένα σκάφος Pioner μετά από σύκρουση σε μία ξέρα με ταχύτητα 18-20 μίλια στις πιό πολλές περιπτώσεις το σκάφος είταν σε θέση να συνεχίσει να ταξιδεύει χωρίς επίπτωση στην ασφάλεια του σκάφους ( σε ένα πολυεστερικό μία πρόσκρουση με πολύ μικρότερη ταχύτητα μπορεί να αποβεί μοιραία). Το υλικό μπορεί να αποροφήσει μεγάλες δυνάμεις κρούσης, είναι σχεδόν 10 φορές πιό ανθεκτικό στα κτυπήματα από ένα πολυεστερικό σκάφος.

Η επισκευή αν ποτέ αυτή χρειαστεί μπορεί να γίνει από εσάς χωρίς να έχετε τεχνικές γνώσεις. Χρειάζεται μόνο ένα πιστόλι καυτού αέρα ( περίπου 300 με 350 βαθμούς) η ακόμα και ένας αναπτήρας για να επισκευάσουμε τυχόν κτυπήματα η γδαρσίματα. Σε περίπτωση που θα θέλαμε να κλείσουμε μία τρύπα(που μάλλον ποτέ δεν θα συμβεί) θα χρειαστούμε και ένα κομμάτι από τι ίδιο το υλικό που μπορούμε να προμηθευτούμε από την αντιπροσωπεία το όποίο με την θέρμανση υγροποιήται αργά και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σας υλικό επισκευής. Μετά όταν κρυώσει αποτελεί ένα ομοιογενές υλικό με το σκάφος. (επικοινωνήστε μαζί μας για παραπάνω πληροφορίες)

Τι εγγύηση έχουν τα σκάφη Pioner?

Λόγω του υλικού κατασκευής και λόγω ότι δεν υπάρχουν κολήσεις η κινούμενα μέρη στο σκάφος και λόγω της μακροζωίας του υλικού κατασκευής ένα σκάφος Pioner θα κρατήσει πολύ περισσότερο από τα άλλα σκάφη της αγοράς. Τα σκάφη μας περνάνε από αυστηρό ποιοτικό έλεγχο πριν φθάσουν στα χέρια σας . Είναι σχεδόν απίθανο (και τουλάχιστον στην Ελλάδα δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ).ένα σκάφος Pioner να παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα μετά την αγορά του, ακόμα και τα ενοικιαζόμενα σκάφη που δέχονται την πιό βάρβαρη μερικές φορές χρήση δεν έχουν παρουσιάσει ποτέ πρόβλημα. Τo σκάφη Pioner έχουν περιορισμένη εγγύηση 3 ετών .

Ποιός σχεδιάζει τα σκάφη Pioner?

Τα σκάφη Pioner σχεδιάζονται από τους πιό διάσημους και καταξιωμένους ναυπηγούς της Νορβηγίας όπως ό Eivind Amble και ο Helge Duus. Επίσης το σχεδιαστκό τμήμα της Pioner συμμετέχει ενεργά στον τελικό σχεδιασμό του σκάφους. Χρειάζεται πολύς χρόνος, χρηματική επένδυση , και εξαντλητικές δοκιμές έως ένα σκάφος Pioner πάρει την τελική του μορφή. Για παράδειγμα για το τελευταίο μοντέλο Pioner Multi Sport χρειάστηκαν σχεδόν 3 χρόνια μελέτης σκληρών δοκιμών και πολλών πρωτοτύπων για να έχετε σχτα χέρια σας ένα ξεχωριστό σκάφος, τελειωμένο και δοκιμασμένο με μεγάλη δειάρκεια ζωής και σαν μοντέλο αφου δεν πρόκειται να αντικατασταθεί με ένα νέο μοντέλο σύντομα ( σε άλλα σκάφη της αγοράς συχνά συμβαίνει ένα σκάφος να ερχεται στην αγορά και συντομα να αλλάζει μορφή διότι υπήρχαν σχεδιαστικά λάθη).

Τι σημαίνει η κατηγορία σχεδίασης (ΑΒΓΔ) ?

Η κατηγορία σχεδίασης δηλώνει την κατηγορία ασφάλειας το σκάφους κάτω από ορισμένες καιρικές συνθήκες. ΄Ολα τα σκάφη Pioner κάτω από τα 4 μέτρα είναι κατηγορία σχεδίασης Δ΄ για και αυτό ισχύει για όλα τα σκάφη στην αγορά ενώ τα μεγαλύτερα σκάφη μας είναι πιστοποιημένα για πλεύση μέ τον μέγιστο αριθμό επιβατών μέ άνεμο μέχρι 6 μποφώρ και κυματισμό μέχρι 2 μέτρα - κατηγορία Γ΄.

 

Τι πιστοποιήσεις έχουν τα σκάφη Pioner?

Tα σκάφη μας Pioner 13, Pioner 15 , Pioner Maxi και Pioner Multi έχουν και πιστοποίηση ασφάλειας από τον Γερμανικό οργανισμο GS (Guaranteed Safety - Εγγυημένη Ασφάλεια). Επίσης δείγμα της ασφάλειας των σκαφών Pioner είναι ότι συγγρινόμενα με τα αντοίστοιχα πολυεστερικά σκάφη έχουν την δυνατότητα μετφοράς ενός επιπλέον ατόμου για ίδιο μήκος σκάφους, δείγμα της μεγάλης πλευστότητας που έχουν. Ακόμη όλα τα σκάφη μας πάνω από 2,5 μέτρα έχουν πιστοποίηση CE και είναι ελεγμένα και πιστοποιημένα από τον Νορβηγικό Νηογνώμονα (DET NORSKE VERITAS - DNV). Παράλληλα το εργοστάσιο παραγωγής έχει και πιστοποιήση ποιότητας παραγωγής ISO9001.

΄

Γιατί τα σκάφη Pioner προτείνονται με κινητήρες σχετικά μικρότερους σε σχέση με άλλα σκαφη ίδιας κατηγορίας?

Τα σκάφη μας προτείνονται με κινητήρες μικρότερους συγγρινόμενα με άλλα της αγοράς διότι έχουν γάστρες με τέτοια καλή σχεδίαση που αποδίδουν το ίδιο η ακόμη και καλύτερα από πολλά σκαφη με πολύ μεγαλύτερους κινητήρες. ( Το Pioner 15 θα πλανάρει εύκολα φορτωμένο με 3 άτομα με ένα κινήτηρα μόνο 10 ίππων ένώ με κινητήρα 20 ίππων μπορεί να τραβήξει σκι . Το Pioner Maxi μέ μόνο 10 ίππων κινητήρα κινήται μέ 17,5 κόμβους και με δύο άτομα μέ 15. Το Pioner 13 με κινητήρα 10 ίππων ξεπερνάει τους 20 κόμβους. Αυτό σημαίνει οικονομία στην αγορά του σκάφους με τον κινητήρα, μειωμένα έξοδα χρήσης ( σερβις, καύσιμα) και φυσικά το μικρό συνολικό βάρος κάνει την ζωή μας πιο εύκολη και την επαφή μας με την θάλασσα ξέγνοιαστη απόλαυση.

Μπορώ να τοποθετήσω διάφορα αξεσσουάρ στο σκάφος μου και πώς?

Όλα τα κοινά αξεσσουάρ που χρησιμοποιούμε στα σκάφη μπορούνα εύκολα και χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις να τοποθετηθούν από εσας. Τέντες, καλαμοθήκες, ανέμες, δέστρες, κλπ.. Για τεχνικές πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας.

Ποιά η διαφορά με τα άλλα σκάφη πολυαιθυλενίου της αγοράς?

Η μεγαλύτερη διαφορά τους είναι ότι τα Pioner εχουν σχεδιαστεί, για χρήση στην θάλασσα, Συχνά θα δείτε στα σκάφη των άλλων κατασκευαστών, να κυριαρχεί το πράσινο χρώμα που παραπέμπει σε χρήση σε ποτάμια και λίμνες. Τα Pioner εχουν γάστρες με βαθύ V για σωστή πλεύση και επιτυχή αντμετώπιση του ψηλού κυμματσμού. Ακόμη η ανώτερη ποιότητα των Pioner μπορεί εύκολα να δαπιστωθεί και από εναν "αρχάριο" αφού το φινίρισμα - γυαλάδα- έλειψη παραμορφώσεων στην γάστρα ( με αποτέλεσμα την στραβή πλέυση), φαίνοντα ευκολα :-), Ακόμη η ποιότητα του πολυαιθυλενίου που χρησιμοποιεί η Pioner είναι ανώτερης ποιότητας για αντοχή στον ήλιο και στη θάλασσα

Pioner 8 - Pioner10 - Pioner 11 - Pioner 12 - Pioner 13 - Pioner 15 - Pioner Maxi - Pioner Viking - Pioner Multi - Pioner 17 SS - Pioner Tamaran - Pioner Trio - Pioner Canoe
FAQ - κατασκευή

 

Bic Sport Boats - Bic Sport Kayaks - Caribe Φουσκωτα - Torqeedo motors - σκάφη marin - flexboat φουσκωτά Roughneck Φουσκωτά - Steady boats Speedy boats - Honda Marine - Tohatsu outboards - Kayaks - Τρειλερ
μεταχειρισμένα σκαφη
- επικοινωνία